maandag 11 oktober 2010

Blokken.

Dat het nog best een heel werk is zo een papiertje halen.
Leo (een collega) kwam op mijn werk voorbij met een folder van de NCOI. Een soort LOI voor de werkende klasse. HBO Bedrijfskundige informatica. 1 of 2 jaar. Dat is nou echt wat voor mij dacht ik. Daar rol ik vast zo doorheen want ik zit eenmaal al jaren in de informatica dus dat bedrijfskundige zal dan ook wel lukken.
Nou dat valt toch nog wel een beetje tegen. De NCOI heeft een online platform waar je kunt zien wat je lessen voor de week zijn en waar je moet zijn voor de bijeenkomsten. Elke dinsdagavond zitten we met een stelletje lotgenoten naar een ZZP leraar te luisteren. Ik volg twee modules tegelijk dus om de week hebben we een andere leraar. De kwaliteit van de opleiding is op zijn zachtst bedenkelijk te noemen hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Je moet het eigenlijk maar een beetje zelf uitzoeken. Het lesmateriaal is in orde maar voor de rest ho maar.
Eigenlijk zijn de wekelijkse bijeenkomsten nog het prettigst om informatie met medeleerlingen uit te wisselen. Daar zal het nut wel zitten.
Nou ja, ik ga nog maar een uurtje blokken.
Morgen is het weer dinsdag.
NCOI avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten